Dlaczego warto oglądać reklamy po włosku? Przypomnijmy najważniejsze powody:

1. są krótkie,

2. najczęściej nie są skomplikowane, a przy tym bywają zabawne,

3. łączą przekaz wizualny z językowym i kulturowym: słuchamy włoskiego, widzimy, jak zachowuja się Włosi.

 

W dzisiejszych reklamach wracamy do kawowej tematyki i obejrzymy spoty Lavazzy.

Firma powstała w Turynie, w 1895 roku. Założycielem był oczywiście pan Lavazza – Luigi. Tutaj przeczytacie więcej o firmie.

Oficjalna strona Lavazza: lavazza.it

Reklamy Lavazzy są z założenia zabawne, nie są więc bardzo proste. Oglądamy.

Trochę romantyzmu przerwanego przez nieznajomość angielskiego:

 

Za nieznajomość zasad czasem trzeba płacić, nawet w raju:

 

I na koniec reklama z 2004 z Nino Manfredim (wspaniałym włoskim artystą, aktorem, pisarzem), który niestety zmarł również w 2004. W reklamie wymienia czerwone produkty, na których opiera się włoska kuchnia. A co tam robi kawa? Zobaczcie.

http://www.youtube.com/watch?v=0R_1GwmWVX8

 

Więcej reklam znajdziecie na YouTube. Jeśli uda Wam się upolować coś ciekawego, dajcie znać.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress